31/3-16 🙌sömn

Harry bestÀmde sig för att sova inatt... Det tog 1h att söva honom men sen sov han frÄn midnatt. Han vaknade och Ät 03.30, 06.30, 08.30 och 10 dÄ vi gick upp. Wow!!! Det kÀnns fantastiskt att sova! 
 
Han somnade sĂ„ gott i soffan vid lunch igen. Liten sötnos som blir 8 veckor imorgon 💕. Det kĂ€nns som om han funnits med oss lĂ€ngre tid Ă€n sĂ„... 
 
VĂ„ra dagar rullar pĂ„ med fokus pĂ„ sömn, lugn och ro. Jag har inte sĂ„ mycket reserver sĂ„ lugn och ro Ă€r viktigt. NĂ€r jag Ă€r som tröttast kan jag kĂ€nna den dĂ€r Ă„ngestklumpen i halsen komma smygande vid minsta stress och jag mĂ„r illa. Men i grund och botten Ă€r jag lycklig och tĂ€nker varje dag pĂ„ hur fantastiskt det Ă€r att ha tvĂ„ smĂ„ underbara, friska prinsar och en stöttande och omtĂ€nksam make 💕. Livet gĂ„r ju upp och ner och det Ă€r nĂ€r det gĂ„r ner som relationer i allmĂ€nhet stĂ€lls pĂ„ prov. Vissa visar sig starka och andra relationer krackelerar och faller sönder. Vissa överraskar och andra sviker. Jag har i stort lĂ€rt mig att inte grubbla över sĂ„nt utan acceptera att inte ha för höga förvĂ€ntningar och bli besviken. För blir du besviken sĂ„ Ă€r det för att du förvĂ€ntat dig mer... Oj sĂ„ jag blĂ€ddrar ivĂ€g. 
 
 
Mina örhÀngen kom idag, snygga vardagsörhÀngen eller till fest.  
 
Jag bestÀllde en vÄrmössa till Hugo ocksÄ som kom idag. Mammas stora kille 
 
Har ni sett sÄ lika... Otroligt!!! 
 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carlströms vardag- toppen av ett isberg

Om smÄbarnsÄr, vardagen och vÀgen till att komma iform igen.

RSS 2.0