31/5-16 🎂 födelsedag

Harry har sovit bra inatt frÄn det att Johan kom in med honom vid midnatt. SÄ himla skönt!! Imorse blev jag vÀckt av skönsjungande Johan och Hugo. Jag fick paket, kaffe och gomacka. Hugo var inte riktigt med pÄ att man inte fÄr öppna det paket man ger. Han fick hjÀlpa till men var lite missnöjd. Harry undrade vad det var för leksak i hans hand. 
 
Jag fick fina Lily&Rose örhÀngen och armband. 
 
 
 
Ha ha ha en barndomsvÀn postade det hÀr idag... 25 Är sedan!!!!!  25!!!! Fatta vad tiden springer ivÀg! 
 
 
Det kom blombud ocksÄ med en fantastisk bukett. Det Àr ju hur mysigt som helst!!!! 
 
Jag har haft en toppenkvĂ€ll med mys, fika, bubbel, relaxa pĂ„ balkongen. Tack 💕. Barnen har lekt och lekt. HĂ€rlig sommarkvĂ€ll. Det Ă€r sĂ„ skönt att bara fĂ„ vara vuxen ibland inte "bara" mamma. Tack min make för en bra dag frĂ„n början till slut! 
 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carlströms vardag- toppen av ett isberg

Om smÄbarnsÄr, vardagen och vÀgen till att komma iform igen.

RSS 2.0