12/1-17 första jobbveckan, feber och pappagris

Det är så himla kul att jobba igen. Jag har jobbat ca 80 denna vecka men nästa vecka blir det istället 50 %. Tyvärr åkte jag på feber och hosta i måndags men löst det med Alvedon på dagarna. 
 
Mormor var här och tog barnen i onsdags eftersom vi båda behövde jobba då. De hade lite otur med blaskigt snöväder och blåst bara. Barnen hade jättekul med mormor och det hade gått bra med Harry. Bådar gott inför förskolan att han kan vara utan oss en hel dag utan gråt och skrik. Om en månad börjar han. Svårt att fatta att han är 1 år snart!
Hugo hatar när det snöar men gillar att leka när det är snö på marken. Snö i ansiktet är ingen hit.
 
 Harry är såååå pappig just nu. Det gör lite ont i hjärtat att han bara väljer pappa men, samtidigt är jag glad eftersom Johan ska vara hemma mest av oss två nu. Harry nästan ignorerar mig när vi är hemma båda två. Men är det bara jag så går det såklart hur bra som helst. Han kanske bryter sig loss från mig? (jag kan ju intala mig det iaf)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carlströms vardag- toppen av ett isberg

Om småbarnsår, vardagen och vägen till att komma iform igen.

RSS 2.0