16/1-17

 I fredags kom Pia. Det var länge sen nu och vi hade saknat henne. Tyvärr var hon tvungen att åka igen på lördagen men vi hann med att dricka bubbel, babbla, och leka med barnen. Johan åkte på mässa fredag EM och kom hem söndag EM. Helgen utan Johan gick bra. Harry sov ok och lördag morgon tog Pia Harry så jag fick sova lite.
 
Harry älskar att leka med sitt kök. Han sätter på plattorna, vispar och grejar. 
 
Jag har även hunnit byta gardiner och fixat kuddar till kökssoffan (H&M home) Jättenöjd! 
 
Hugo fick en ny pyjamas från H&M också. Han blev sååå glad och kramade mig flera gånger "tack snälla mamma. Jag älskar ninjago"
 
 Isöndags tog vi en kall men trevlig promenad.  Hugo var härligt pratsugen och undrade om allt mellan himmel och jord. 
 
Idag har jag varit hemma och imorgon är det Johans tur. Han ska med Hugo på 4 årskontroll. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carlströms vardag- toppen av ett isberg

Om småbarnsår, vardagen och vägen till att komma iform igen.

RSS 2.0