22/1-17 ledig fredag, familj och Linda 35 år

I fredags var jag ledig. Det blev en lugn dag med barnen, lite lek inne, pyssel, promenad och lekpark. På eftermiddagen kom prästen (sejen från hyrkan). Vi pratade om Harrys dop och gick igenom programmet. En mycket mysig präst!! 
 
 
 
 
Harry sov bra natten till lördagen. Han vaknade bara 22 och 03. Vid 04 somnade han om hos oss och sov till 06. Tjohooo. Skönt med en bra natt ibland. Efter frukost åkte Johan och Hugo till tippen och på eftermiddagen gick vi till stadsparken. Där träffade vi vänner. På vägen dit såg vi en albinoand? 
 
 
 
 
Harry gillar verkligen att gunga och att leka i sanden var verkligen en hit. Han lekte, grävde och undersökte tills jag satte honom i vagnen eftersom han kändes lite kall.
 
 
 
 
 
På kvällen skulle jag ut med tjejerna. Vi skulle fira Linda som fyllt 35. Vi hade bord på Meza,  libanesisk mat. Fantastiskt gott som vanligt! Men först mötte jag upp Ann-Britt på en drink.
 
 
Några av oss avslutade kvällen på Olearys. God mat, mycket skratt och mycket värme sammanfattar kvällen.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carlströms vardag- toppen av ett isberg

Om småbarnsår, vardagen och vägen till att komma iform igen.

RSS 2.0