28/1 jobb, lördagsmys och Harry går

 En stressig men rolig vecka. Jag älskar mitt jobb! 
Det har varit mysigt att få det bästa av två världar. Umgås med mina barn några dagar och jobba!
Jag njuter av att få umgås med mina barn och samtidigt få en mental stimulans och utmaning på jobbet.
 
 
I torsdags var jag på ledarskapskurs Den var väldigt intressant! Vilket jobb alla våra skolledare och rektorer har!  Stort ansvar men stor möjlighet att påverka, utveckla och inspirera.
 
Carro ryckte in och hjälpte oss eftersom vi båda var borta på kvällen. Bästa du 💕
 
Idag har vi njutit av att vara lediga tillsammans. En promenad och lite marknad på Hindersmässan. Hugo och Johan har tokat och busat hela dagen. Min fina älskade familj 💕
 
 
Det bästa är ändå att Harry idag tog sina första steg 💕
Jag grät såklart.  Jag har haft en klump i magen över att Harry kanske inte tar sina första steg med oss utan med förskolepersonal.  Han skolas ju in om en vecka.  Men jiiippppii idag tog han de första stegen. Och sen om och om igen provade han att gå. 
 
Trevlig helg! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carlströms vardag- toppen av ett isberg

Om småbarnsår, vardagen och vägen till att komma iform igen.

RSS 2.0