2/3- 17 barnfri lördag, förskola och sömn

Wohoo vi är trötta som alla andra just nu, MEN,  håll tummarna-ta i trä och wow Harry har sovit 3 nätter HELA nätterna. Vi har vaknat av klockan och inte Harry.
Vi hoppas det håller i sig. Sen dan innan ettårsdagen så har han sovit bättre, utom när han varit förkyld. 
Han älskar förskolan och pedagogerna. Han har börjat gå och har fullt upp om dagarna. Personalen är så rara och skickar bilder då och då...
 
Harry lagar mat och sover på madrassen 💕
 
 
 
Vår helg var sååå mysig!  På fredag kväll kom mormor och G. Vi lämnade barnen med dem vid lunch och började med lite mat och bubbel på stan. Sen fönstershoppade vi lite och checkade därefter in på hotellet. Vi hann få besök på rummet och ta en drink med god vän, mysa på restaurang och koppla av på rummet. Vi behövde inte checka ut förrän 14.00 på söndagen.  Vi åt en god frukost och sen la vi oss och kollade på TV och slappade/sov några timmar till innan vi åkte hem.
 
 
Barnen hade det jättebra med mormor och G och även natten hade gått bra! De hade fantastiskt väder på lördagen och var ute hela dagen. På söndagen fick de vara med på Hugos träning och öppethus där.
 
 
Det var mysigt att komma hem och krama om dem igen. Mina älsklingar! 
 
Veckorna rusar iväg och jag älskar att jobba igen! Sååå kul! Men oj så trött man är på kvällarna. Nu gäller det att ta vara på helgerna och njuta av att umgås barnen. Idag har jag träffat Harry 30 min på morgonen bara, lite ont i mammahjärtat...  Han sov när jag kom hem från min kurs. Jag hann iaf pussa Hugo godnatt. Imorgon ska jag gosa mina barn massor 💗 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Carlströms vardag- toppen av ett isberg

Om småbarnsår, vardagen och vägen till att komma iform igen.

RSS 2.0